Diensten

Granplaza party-ondersteuning

Naast het verhuren van een ruimte biedt Granplaza daadwerkelijke ondersteuning bij de organisatie van uw feest, evenement, beurs of culturele activiteit.

De kwaliteit van uw feest of event is ook voor ons een belangrijk aspect. Granplaza werkt daarom met een aantal geselecteerde dienstverleners. We doen daarom veel nevendiensten daarom vaak ook liever in eigen beheer zodat we deze constant goed kunnen begeleiden en monitoren om het verloop in zulke goed mogelijke banen te laten verlopen.

Event Management

Of het nu om 100 of meer dan 1000 gasten gaat, de organisatie van een feest of evenement is een veeleisende zaak. De ruimte moet de juiste uitstraling hebben, de catering moet passen bij het thema. Om de techniek te laten voldoen aan de hoogste normen, dat afspraken nagekomen worden en vergissingen worden voorkomen is er vaak een bulk aan administratieve werkzaamheden. Wij kunnen ervoor zorgen dat dit allemaal optimaal verloopt. Deze dienstverlening is bij ons gebaseerd op creatie, coordinatie en realisatie. Granplaza kan indien u wenst een deel of de volledige organisatie uit handen nemen.

Top Entertainment

Of het nu gaat om een goede spreker, een dagvoorzitter of een artiest tijdens een feest of evenement, wij werken vaak samen met diverse artiestenbureau’s zodat we de meest doeltreffende en creatieve invulling op het gebied van entertainment kunnen bieden.

Alles onder 1 dak

Als uw evenement één groot feest moet zijn of u feest een waar evenement dan heeft Granplaza alles onder 1 dak. Zo voorkom je ongewenste verrassingen en maak gebruik van onze kennis en expertise. We komen graag met adviezen, tips en ideeen om u tijd en geld te besparen.

Granplaza in een notendop

Geschikt voor 10 tot 1.000 personen

Vrij parkeren

Centraal gelegen

Vaste partners

Zaal & catering onder één dak


Reserveer direct!